Spánek

Ideální spánek je 7 – 8 hodin. Někteří lidé potřebují více spánku, jiným stačí spánku méně, je to velice individuální. Také to závisí na věku jedince. Je logické, že malé dítě potřebuje znatelně více spánku, než dospělý jedinec. Psychický stav také ovlivňuje potřebné množství – lidé ve špatném psychickém rozpoložení spí více.
okno nad postelí.jpg

Zdravý spánek je velice důležitým faktorem ovlivňujícím náš život. Je několik fází spánku a nejdůležitější je tvrdý spánek.

Nejhorší je, když někdo střídá noční a denní směny, protože téměř nikdy neupadne do hlubokého spánku. Tělo si totiž nezvykne na pravidelný spánek, což není dobře.

Když má někdo pouze noční směny, tak to tak není příliš zdravé pro naše tělo, protože ve dne (za denního světla) není spánek plnohodnotný.

Přerušovaný spánek je asi nejméně zdravý. Představte si, že jdete do práce od dvanácti hodin v noci do osmi hodin ráno. Před prací si lehnete na dvě hodiny (za dvě hodiny vaše tělo neupadne do hlubokého spánku) a po práci si lehnete na dalších šest hodin (což sice do hlubokého spánku upadnete, ale budete prakticky stejně ošizeni o ty dvě hodiny).

Vaše dítě bude mít pravděpodobně jednolůžkovou postel https://www.felinka.cz/jednoluzkove-postele, vy budete mít pravděpodobně dvoulůžkovou postel, kterou budete sdílet s vaši milovanou polovičkou.

Postel je velice důležitá, protože náš spánek dokáže hodně ovlivnit.

Díky špatné posteli můžete mít zdravotní komplikace – například se zády. Tyto problémy jsou za poslední roky obvyklými, a to díky špatnému výběru. Lidi se snaží na postelích a matracích ušetřit, ale neuvědomují si možné následky.
nepovlečená peřina.jpg

Je fajn ušetřit peníze, ale také bychom si měli vybírat správné produkty, na kterých se ušetřené peníze vyplatí.

Závěrem napíši jen to, že zrovna tato investice není vůbec zbytečná a výběru se vyplatí věnovat jak čas, tak peníze.

Spánek
Ohodnoťte příspěvek